نکته سوم: پیشنهاد قیمت پایین، لزوماً انتخاب شما را تضمین نمیکند
تعداد زیادی از فریلنسرها، با ارائه قیمتهای پایین برای پروژههایی که ارزش بیشتری دارند، بهنوعی شانس بهدست آوردن پروژه رو از دست میدهند. بهتر است که واقعبین باشید؛ پیشنهاد قیمت ۵ هزار تومانی برای ترجمه تخصصی یه متن ۱۰۰۰ کلمهای، بهطور واضح نشان میدهد که شما حرفهای نیستید، کارفرماها تصور میکنند که شما ناامید شده اید و فقط دنبال گرفتن یک پروژه هستید – حالا هرچی که میخواهد باشد. در این شرایط، به احتمال زیاد، پیشنهاد شما نادیده گرفته میشود. اگر واقعاً نمیدانید که باید چه قیمتی در نظر بگیرید، به پیشنهادهای متخصصان دیگر دقت کنید و مقداری در مورد محدوده قیمت پروژههای مختلف تحقیق کنید.
نکته چهارم: صفحه پروفایل خودتان را جذاب کنید
سعی کنید حتماً از عکس خودتون یا حداقل یک لوگوی خاص برای پروفایلتون استفاده کنید. عکس یا لوگوی انتخابی شما باید بهنوعی نشاندهنده تخصص شما باشد. بهعنوان مثال اگر طراح هستید، یک لوگوی مناسب برای نمایش کاری که انجام میدهید، طراحی کنید.
علاوهبراین، دقت داشته باشید که صفحه پروفایل شما ۱۰۰% کامل باشد و یک نمای حرفهای برای کارفرماها داشته باشد. یادتان هم باشد که هرچند وقت یک بار، پروفایلتون را با آیتمهای جدید آپدیت کنید تا با امکانات جدید و همین طور کارهای قبلی که انجام داده اید، هماهنگ باشد.
ادامه دارد...