نکته سوم: پیشنهاد قیمت پایین، لزوماً انتخاب شما را تضمین نمی­کند

تعداد زیادی از فریلنسرها، با ارائه قیمت­‌های پایین برای پروژه­‌هایی که ارزش بیشتری دارند، به‌نوعی شانس به‌دست آوردن پروژه رو از دست می‌دهند. بهتر است که واقع­‌بین باشید؛ پیشنهاد قیمت ۵ هزار تومانی برای ترجمه تخصصی یه متن ۱۰۰۰ کلمه‌ای، به‌طور واضح نشان می­‌دهد که شما حرفه­‌ای نیستید، کارفرماها تصور می‌کنند که شما ناامید شده اید و فقط دنبال گرفتن یک پروژه هستید – حالا هرچی که می‌خواهد باشد. در این شرایط، به احتمال زیاد، پیشنهاد شما نادیده گرفته میشود. اگر واقعاً نمی­دانید که باید چه قیمتی در نظر بگیرید، به پیشنهادهای متخصصان دیگر دقت کنید و مقداری در مورد محدوده قیمت پروژه­‌های مختلف تحقیق کنید.

نکته چهارم: صفحه پروفایل خودتان را جذاب کنید

سعی کنید حتماً از عکس خودتون یا حداقل یک لوگوی خاص برای پروفایلتون استفاده کنید. عکس یا لوگوی انتخابی شما باید به‌نوعی نشان‌دهنده تخصص شما باشد. به‌عنوان مثال اگر طراح هستید، یک لوگوی مناسب برای نمایش کاری که انجام می‌دهید، طراحی کنید.

علاوه‌­براین، دقت داشته باشید که صفحه پروفایل شما ۱۰۰% کامل باشد و یک نمای حرفه­‌ای برای کارفرماها داشته باشد. یادتان هم باشد که هرچند وقت یک بار، پروفایلتون را با آیتم‌­های جدید آپدیت کنید تا با امکانات جدید و همین طور کارهای قبلی که انجام داده اید، هماهنگ باشد.

ادامه دارد...